Parlak Cila Neden İyi Değil ?

Evet parlak cila özellikle kullanımda çok zordur, pamuklu bezle bile silersin çizilir, çizilmez falan deselerde inanma çünkü kaliteli cila malzemesi asla kullanmazlar.Ama güzel gözüküyordur.
En iyisi ipekmat tabir edilen uygulamadır.
Valla o mdf takımı gönlümden geçen mümkünse almaman, ama fiyatları duyuncada şaşırdım.
Bütçene uygun olanı al o zaman. Bahsettiğin mdf takımda sonuçta işini en az 6-7 sene görecektir.
Ama benim fikrim değişmiş değil. Tamam çok para verirsin ama dediğim gibi yıllarca kullanırsın. Baştada demiştim çok zor bir iştir bu konular.Tekrar Allah kolaylık versin.

Resmen yarım takım ben , 1,4 yuvarlak açılabilir tek ayaktan 4 bacaklı masa, 8 sandalye, tv sehpası, 2,3 luk konsol (büfesi), 1,2 lik camlı vitrini ve fiskos masasını 2004 martta peşin 2200 ytl ye almıştım. Ürünler %65 masif %35 sunta üzeri doğal kaplama dan oluşuyor, istediğim zamanda tekrar cila veya renk yaptırma şansım var.
Kolay gelsin.
kaynak
Önceki Konu Sonraki Konu