Deri ? Kumaş? Masif ?

....Gelelim deriye, görmüş olduklarınız çoğunluğu suni deri malzemeler ve farklı kalitede olanları mevcut, benim misafir odası takımının koltuk başlarıda suni deriden ben 2004 den beri kullanıyorum bir sorun yaşamadık, hafif nemli bezle çok bastırmadan temizleniyor.Deterjan kullanmıyoruz. Aslında bir bakım ürünü kullanmakta gerekli olabilir.
Bana göre deri malzeme çok şık ama gerek iyi bir işçilik ve temizlik açısından biraz zor bir malzeme, ayrıca otururken arka cep kısımlarında, delici hiç bir şey olmaması gibi hususlar var. Bazı ufak yaralanmaları (sürtünme gibi) çakmakla ısıtıp düzelttiklerini mağazalarda görmüştüm.
Ayrıca ortam ısısı konusunda da insanı en çok rahatsız eden malzemelerden biridir.
Özellikle kışın ortam biraz soğuksa sizde dışardan gelip oturduğunuzda buz gibi gibidir.Yazında sıcak ve vücuda yapışır. Ama görüntü on numara tabi ki.

Ama siz esas masif iskeletin düzgün olmasına bakın.
kaynak
Önceki Konu Sonraki Konu